Merkstrategie

Ferrule helpt ondernemers een duidelijk merk te worden. Het aanbod van jouw bedrijf helder in beeld met een uitstraling die de juiste klanten aantrekt. Hiervoor ontwikkelden we onze eigen methode. Ons branding traject gaat van brand Identiteit, naar strategie, naar communicatie. Het resultaat is een toekomstbestendig merk. Bij ons krijg je naast verrassende ontwerpen een complete merkstrategie.

De vraag van jouw bedrijf

Ben je ambitieus en wil je groeien met je bedrijf? Zichtbaar worden voor meer fijne klanten? Hoe communiceer je naar je klanten waar je voor staat? Volgens Ferrule begin je bij de kern; je bedrijfsidentiteit. Vervolgens gaan we met de branding van je bedrijf aan de slag. Een combinatie van strategie en creativiteit. Heb je al een aantal jaar ervaring als ondernemer en ben je toe aan de volgende stap? Of heb je nog een idee liggen dat je heel graag uitgewerkt zou willen zien? Wij zijn goed in het tastbaar maken van jouw ideeën. Samen met jou werken we aan de visuele identiteit van je bedrijf. Van de basis van je merk tot een een website met resultaat. Structuur in je marketing. Een brand identiteit die past als een fijne jas!

Branding Traject

Wat is een merk? En hoe trekt mijn bedrijf de juiste klanten aan? Wij geloven niet in een korte termijnoplossing als ‘even een nieuwe website’ of ‘misschien moet ik iets met een facebookadvertentie’. Onze ervaring is dat het tijd kost om een succesvol merk te bouwen. Samen stellen we de essentie van je bedrijf vast en vertalen dat vervolgens naar beeld, een tastbaar brand lookbook. Vervolgens ontwikkelen we de middelen die nodig zijn om jouw bedrijf zichtbaar te maken bij jouw ideale klant.

Start Sessie Identiteit

De basis ben jij. Wat wil jij bereiken? Hoe spreek je jouw klanten aan? Hoe kan je de website voor je laten werken? Als ik tijd stop in mijn marketing, levert het dan ook wat op? Wat heb ik nu nodig en waar wil ik naar toe groeien? Allemaal vragen die opgepakt gaan worden. We starten met een sessie over de essentie van je bedrijf. Het doel is om de kern van jouw bedrijf in beeld te krijgen. We leren de drijvende kracht achter je bedrijf beter kennen en gaan op zoek naar wat jouw bedrijf een sterk merk maakt.

Samenwerken

Wij zijn een team van creatieve denkers en strategische ontwerpers. Ferrule werkt onder andere voor Universiteit Twente, Dimence, Stedelijk Orkest Borne, Jeugd GGZ, Defensie, Academiehuis Zwolle, Chimed, Diergaarde Blijdorp, FensFilm, William Meister en Ambroise. Wij werken graag samen met ondernemers die mogelijkheden zien voor hun bedrijf, een sterk merk willen worden. Wij helpen met de merkstrategie en de concrete uitvoering van de middelen. Strategie, ontwerp, website realisatie en website onderhoud onder een dak. Dit scheelt tijd en het is duidelijk waar je aan toe bent. Helder, positief en persoonlijk.

Ben je op zoek naar een passende identiteit, een professioneel merk? Kom gerust kennismaken. We zijn benieuwd naar je ideeën!

Jose Wentzel - eigenaar van Ferrule, eigenaar Ferrule

José Wentzel Ontwerper en visueel strateeg

José is met haar achtergrond als illustratief ontwerper de aangewezen persoon om de kern en boodschap van je bedrijf te vertalen naar beeld. Als vormgever en visueel strateeg is ze gespecialiseerd in het helpen van bedrijven die willen opvallen en hun verhaal willen vertellen. Een goed ontwerp passend bij jouw bedrijf, begint bij een visuele strategie. José is niet alleen enthousiast over haar werk, maar ook over tennis, lekker eten en duurzaam leven. Na jaren als illustratief ontwerper te hebben gewerkt heeft ze nu de krachten gebundeld met Jurgen in ontwerpbureau Ferrule.

Jurgen Wentzel - eigenaar van Ferrule, eigenaar Ferrule

Jurgen Wentzel Webdeveloper en creatief brein

Jurgen heeft oog voor detail. Met zijn kennis en positieve inslag als webdeveloper is je website in goede handen! ‘Wat willen jullie bereiken? Hoe spreek je jullie klanten aan? Hoe kan ik de website voor ons laten werken?’ Allemaal vragen die Jurgen oppakt tijdens de sessies. Jurgen werkt naast Ferrule als dirigent. Samenwerken, enthousiasmeren, aansturen op resultaat; kwaliteiten die in beide vakgebieden van pas komen. Jurgen: ‘Met klanten werken aan de essentie van hun bedrijf, zodat het bedrijf kan groeien, is een van de leukste dingen om te doen.’

Met klanten werken aan de essentie van hun bedrijf, zodat het bedrijf kan groeien, is een van de leukste dingen om te doen.